4 lipca 2015

Może piszę te słowa bez ładu i składu ale jestem prostym facetem bez wyższego wykształcenia. Czy jest sens pisać? Może jeśli dzięki temu ktoś uniknie zrobienia czegoś złego to już będzie to sukces. A mi będzie lżej na serc że się z kimś podzielę tym co czuję. A wierzcie mi że są takie dni jak dziś ze zastanawiam się czy życie ma dalszy sens… Może czytając te słowa pożyjesz za mnie! Może robisz rzeczy o których ja marzę – np. tylko kilka razy w życiu byłem w teatrze, a tak mi brakuje tu tej magii…

Pomyśl, że czego byś nie robił w tej chwili – teraz, jutro cz za rok – to gdzieś tam za kratami siedzi sobie taki ktoś, kto nigdy nie zazna wolności. W moim przypadku mogę liczyć na konwój albo wziąć udział w pogrzebie kogoś z najbliższej rodziny, ale pewnie nie zdecydowałbym się robić rodzinie wstydu w kajdanach. TEORETYCZNIE kiedyś będę mógł się ubiegać o zwolnienie ale szansa że tego dożyję jest bliska zeru. Dół…

Dodaj komentarz